Bergslagens trevligaste golfpaket

På Lindesbergs Golfklubb finns alla möjligheter att boka det ultimata golfpaketet för dig och ditt sällskap. Välj att bo i lägenhet med eget kök, eller unna dig ett rum på vårt golfhotell direkt på klubbområdet. På området finns även padelbanor (inomhus och utomhus) – så vill ni addera lite extra aktivitet så ordnar vi det.

Är ni ett större sällskap och söker en skräddarsydd lösning så fixar vi det, kontakta oss och beskriv era önskemål. Pssst…Addera gärna golfbil i samband med er bokning.

Golfpaket silver

1 greenfee, startkit inklusive banguide & frukost. Välj att bo i lägenhet eller på vårt golfhotell.

Mån-Tors. från 1095:-
Fre-Sön-Helgd. från 1245:-

Mån-Tors. från 1345:-
Fre-Sön-Helgd. från 1495:-

Golfpaket Lindesberg Bergslagen

Golfpaket guld

1 greenfee, startkit inklusive banguide, frukost & 3-rätters middag. Välj att bo i lägenhet eller på vårt golfhotell.

Mån-Tors. från 1345:-
Fre-Sön-Helgd. från 1645:-

Mån-Tors. från 1595:-
Fre-Sön-Helgd. från 1895:-

Golfpaket brons

1 greenfee. Välj att bo i lägenhet eller på vårt golfhotell.

Mån-Tors. från 895:-
Fre-Sön-Helgd. från 995:-