Bli partner till Lindesbergs Golfklubb och bli en del av kommunens största idrottsförening

Lindesbergs Golfklubb bildades 1984 och de 18 hålen ritade av Jan Sederholm i Dalkarshyttan stod färdiga 1985. Idag är Lindesbergs GK kommunens största idrottsförening med över 900 medlemmar (i åldrarna 5 – 85 år) varav 150 är juniorer och en omsättning överstiger 12 miljoner kronor. Det spelas över 20 000 rundor golf årligen, varav 5000 är från besökande gäster, vilket motsvarar ca 100 000 friskvårdstimmar.

Golfbanan mäter 5633 meter från gul tee och erbjuder en spännande och utmanande upplevelse i fantastisk Bergslagsmiljö. I anslutning till banan finns Lindesbergs Stugby som erbjuder attraktivt och bekvämt boende med 58 bäddar med näravstånd till centrum. Restaurang Golfbiten erbjuder dagens lunch och a’ la carte med hög servicegrad i trivsam miljö.

Lindesbergs Golfklubb är idag en komplett året-runt- anläggning som erbjuder fantastiska möjligheter för aktiv fritid med golf, padel, fiske, cykling, vandring och skidåkning m.m. Klubben har ett starkt varumärke som präglas av lojalitet, långsiktighet och engagemang.

Som partner till Lindesbergs Golfklubb får ditt företag en spännande marknadsföringsplattform. Vi erbjuder ett flexibelt utbud som tilltalar alla typer av företag och vår målsättning är att alla ska känna sig nöjda och väl omhändertagna. Här finns unika möjligheter till effektiv exponering, ökad varumärkeskännedom, aktivering, nätverkande samt trevliga representationsmöjligheter.

Låt oss träffas så vi kan berätta mer om hur vi kan hitta ett givande samarbete för just ditt företag!

Hjärtligt välkommen!

Huvudpartners