Utebanor
padelshop
padelglädje

Bergslagens bästa padelpaket

Lindesbergs Golfklubb har blivit ett riktigt padelmecka med sina fantastiska padelbanor i sagolik Bergslagsmiljö. Padelarenan inkluderar två panoramabanor med lounge och soldäck. Dessa kompletteras med två inomhusbanor i vår padelhall direkt bredvid golfbanan. Kompisgäng, företagsaktiviteter, träningsläger, tävlingar – vi hanterar alla typer av arrangemang. Variera din padelträning med löpning och styrketräning i ett fullutrustat utegym i anslutning till löpspåret för ett komplett träningsupplägg för den seriöse spelaren.

Vi hjälper även till med träningsupplägg och lektioner om så önskas. Vår restaurang har fullständiga rättigheter för den som vill äta gott eller bara njuta av en ”after-padel-dryck” på vårt soldäck.

Välkommen till en komplett padelanläggning!

Padelpaket guld

Inkl. boende i stugbyn, 2 timmars padel, frukost & 3 rätters middag.
Från 1045 kr

Inkl. boende i hotell, 2 timmars padel, frukost & 3 rätters middag.
Från 1 295 kr

Padelpaket silver

Inkl. boende i stugbyn, 2 timmars padel & frukost.
Från 675 kr

Inkl. boende i hotell, 2 timmars padel & frukost.
Från 925 kr

Padelpaket brons

Inkl. boende i stugbyn, 2 timmars padel
från 555 kr

Inkl. boende i hotell, 2 timmars padel
från 805 kr

Padel är klassad som avdragsgill friskvård så använd era friskvårdscheckar hos oss.
Varmt välkomna till Linde Padel!

Tider bokas via MATCHi

*Junior 15-18 får spela utan målsman. Juniorer 14 år och yngre spelar med målsman.

Rackethyra padel: 40 kr/person (kontakta oss innan rackethyra)
Bollar padel: 99 kr/rör

Träna padel

Rätt teknik från början! Ta en lektion och lär dej padelns grunder för att snabbare utveckla ditt spel tekniskt och strategiskt men även för att förebygga onödiga skador.

Lär dej mer om padelns “utveckingspyramid”, teknik, placering, strategi och träningsupplägg. Vi erbjuder privatlektioner och gruppträningar.

Klubbens padeltränare Per Nyberg har en gedigen padeltränarutbildning och hjälper dej ta nästa kliv i din utveckling.

Padellektioner är godkänt som skattefri friskvårdsförmån.
Boka lektion: Mån-Ons Tid: 9.00-15.00, kontakta Per via epost (per@lindesbergsgk.se)

1 spelare2 spelare
500kr250kr/person