Semestergolfveckan 2023

Vecka 30 närmar sig och det ser vi verkligen framemot. Veckan är full av roliga tävlingar och massa kvällsaktiviteter. Veckans tävlingar hittar man under tävlingar på min golf där man också anmäler sig och sitt lag.

Kvällarna är fullspäckade med roliga tävlingar och happenings.

Söndag- och måndagkväll startar lugnt med prisutdelningar och trevligt uppsnack inför veckan i Golfbiten.

På tisdagen kör vi Putt-KM med kval på putting-green 11.00-14.00, anmälan sker på plats och deltagandet kostar 50kr. Finalen går av stapeln klockan 19.00. Klockan 17.00 drar dam-americanon i gång på padelbanorna utomhus, anmälan görs under aktiviteter på matchi.se och kostar 150kr/p. Louis kör grillbuffé 17.00-22.00 för 239kr.

På onsdagen är det KM och vi hoppas på ett stort antal deltagare!

På kvällen bjuder Rodney Invitational och Lindesbergs golfklubb in till Korthålarn´2023,
en 9 håls-korthålstävling med första start klockan 18.00. Anmälan görs till Kansliet eller till Rodney och kostar 60kr. Kvällen bjuder på trevlig after-golf och kanske lite överraskningar.

På torsdagen försvarar Ria Heeger Nydén och Hampus Hedin sina titlar från 2022 i klubbens årliga Longdrive Competition. Vi samlas utanför Undantaget klockan 19.00 där Louis också kommer att brassa burgare för 50kr/st.

Fredagskvällen bjuder på herr-americano som startar klockan 17.00 på utomhus banorna. Anmälan görs under aktiviteter på matchi.se och kostar 150kr/p.

Klockan 19.00 drar Churchill i gång och rockar loss. Ta med vänner och bekanta ut till klubben för en fantastisk sommarkväll. Louis kör erbjudande på Burgare och Bärs för 239:- under kvällen (alkoholfria alternativ finns) och vi hoppas på att fylla padelläktarna och uteserveringen med glatt folk.

Lördagen är semestergolfens sista dag och vi avslutar den i lite lugnare tempo med prisutdelning, efter det tackar vi alla inblandade för en fantastisk vecka och ser fram emot en härlig sensommar med massa mer golf.