Ladies Trophy 2021

Hej!

Mitt namn är AnnSofi Viklund och jag är ny medlem i Lindesbergs GK.

Jag undrar om det finns några som är intresserade av att spela matchspel i tävlingen Ladies Trophy (ÖLGF)?

Ska vi anmäla ett lag så behöver vi göra det senast den 15/2 och vi skulle behöva vara minst 8-10st för att få ihop fyra spelare vid varje tillfälle. Ingen behöver spela alla matcher utan matchschemat planerar vi tillsammans.

Det är just nu 9 lag/klubbar anmälda och matcherna kommer spelas på söndagar kl 15:00 och måndagar kl 17:00.

Anmälda klubbar är: ÖCG Mosjö, Karlskoga, Askersund, Kårsta, Nora, ÖSG Gustavsvik, Arboga, Degerfors och Kumla.

Alla kan vara med, möter du en spelare som har lägre HCP så får du extraslag. Tävlingen vänder sig till damer som spelåret fyller 22 år och äldre samt har max HCP 36.

Ta chansen att få spela match mot andra klubbar och är du intresserad så hör av dig till mig på annsofi.sandqvist@gmail.com senast den 10/2.