Hur du betalar årsavgiften för 2024

Vi har ett nytt sätt att betala årsavgiften på Lindesbergs Gk och det är för att GIT (Golfens IT-system) uppdaterats med ny plattform för betalning för oss golfklubbar som är medlemmar i SGF (Svenska Golfförbundet). Därmed är det inte längre möjligt att skapa fakturaunderlag till pappersfaktura och mail som vi gjort tidigare.

Din årsavgift består av en medlemsavgift och en spelavgift där din totala årsavgift finns på MinGolf.
Ni som har skåp och/eller årskort på rangen kan även betala dessa avgifter i mingolf. Det är även möjligt att betala spelavgiften via autogiro, se längre ned på sidan under rubriken autogiro hur du går tillväga om du önskar det betalningsalternativet.

Passa på att nyttja ditt friskvårdsbidrag för 2023/2024 i samband betalning av årsavgiften/årskort rangen för kommande säsong. Kontakta kansliet info@lindesbergsgk.se innan användande av friskvårdsbidrag.

Förfallodatum för årsavgiften är 31/1 2024. Alla som betalar fakturan före 31/12 är med i en utlottning av:
Årskort på rangen (1395:-)
Presentkort i shopen (1000:-)

Betala via Min Golf
Betala medlemskapet snabbt och enkelt via Min golf
Medlemskapet aktiveras vid betalning.

Har du svårigheter att betala via MinGolf?
Kontakta då kansliet så hjälper vi till med en lösning. Skicka ett mail till info@lindesbergsgk.se.

Autogiro
För befintlig autogiro innehavare rullar autogirot vidare under nästkommande år.

Betala via autogiro för att slippa lägga ut hela årsavgiften innan säsongen börjar. Ansök om autogiro direkt via Min Golf.
Gör så här:

• Logga in på Min Golf.
  • Klicka därefter på Obetalda Avgifter.
    • Markera de avgifter du vill betala via autogiro, fyll i dina kontouppgifter, acceptera villkoren för autogiro och klicka på Ansök. Du får då en bekräftelse att din ansökan är genomförd.
  • Efter ett par dagar får du ett mail med en bifogad blankett som du ska signera och lämna/skicka in till oss. När vi mottagit denna aktiverar vi ditt autogiro.