Banan öppnar fredag den 29e!

Banan
Efter en lång vinter och mycket en sen vår börjar det äntligen hända saker med dygnstemperaturen och banan börjar så sakteliga att torka upp. Vi har luftat och dressat greenerna och kommer sen att toppdressa och vältra dem för att få till en jämn bollrull vid banöppningen. Fredagen 29 april öppnar vi banan för säsongen och det går bra att boka starttider redan nu i Min Golf. Vi påminner er som inte betalat årsavgiften att göra det för att kunna spela.

Rangen
Rangen öppnade den 20 april. Det går fint att köpa årskort på rangen för 995:- Vi har aktiverat årskorten för er som redan köpt ett sådant.

Städdagar
Årets städdagar är uppdelade på 2 dagar: Måndag 25e och Torsdag 28e kl. 9-12. Ta med egna krattor och oömma kläder. Vi kommer att fokusera på klubbhusområdet samt att försöka få bort så mycket grenar som möjligt från banan. Det bjuds på korv med bröd efteråt.

Restaurangen
Sabri med personal öppnar Golfbiten för säsongen när banan öppen fredag den 29e april och hälsar alla medlemmar och gäster välkommen till en ny spännande säsong!

Shopen
Vår välfyllda och superfina shop är fullproppad med spännande golf och padelnyheter! Shopen drivs i egen regi och med er hjälp kan den även bli en fin intäktskälla för klubben och alla lojala medlemmar gör att vi kan ha en välfylld shop.

Tävlingar
Årets första tävling är den populära Vårscramblen söndagen den 1 maj. Spelformen är 3-manna Texas Scramble. Anmälan i Min Golf som vanligt. Årets tävlingsprogram hittar ni i sin helhet här.

Vi ses på Lindesbergs GK!